Sunday, November 29, 2015

Testimonial Set Hamil Shaklee

"Waktu pregnant arwah anak ketiga awal 2012, sy pre eclampsia dan hypertension stage 3 (bacaan Systolic (mm Hg) sehingga 240+). Perlu makan berjenis2 ubat (antara yang saya ingat Atenolol & Propranolol) untuk kurangkan tekanan darah tinggi & diletakkan di bilik berasingan, bilik hypertension.

Lepas bersalin, saya mula migrain. Migrain yang teruk, hantukkan kepala, tarik rambut sendiri kononnya nak kurangkan sakit. Saya rasa itu effect dari ubatan waktu pregnant cause sebelum ni saya tak pernah #migrain sampai berdenyut-denyut satu kepala. Kerja terganggu, menangis je la tahan sakit.

Awalnya tak nak ambil pain killer kerana bimbang ada effect jangka panjang. At last terpaksa ambil cause tak tahan sangat sakitnya..hanya Allah swt yang tahu...

Sehinggalah saya try shaklee masa saya pregnant anak ke 5 akhir 2013 (masa anak ke 4 belum kenal Shaklee).. saya consume set pregnant: ESP, B Complex, Ostematrix,  Vitamin C dan Omega Guard. Lepas consume dalam 3 bulan baru saya perasan migrain dah lama tak menyerang. Sakit kepala yang teramat tu dah hilang. Hilang terus! Macam miracle je... (now dah 10 bulan tak migrain..Alhamdulillah)

Bila fikir balik...ohhhh rupanya set yang saya ambil tu juga set migrain iaitu B Complex dan Ostematrix. Set ni bukan untuk hamil je, multifunction tau.. Alhamdulillah lega sangat bila sendiri dapat merasa perubahan positif...mudahan dijauhkan dari migrain sampai bebila...aamin..
 

**berpantang pun masih ambil set sama..penjimatan di situ..bagus kan Shaklee" - Pn Fiqaz


Produk yang diambil:
1. ESP
2. B Complex
3. Ostematrix
4. Vitamin C
5. Omega Guard

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment