Saturday, November 28, 2015

Alhamdulillah cyst semakin mengecil dan menghilang

"Saya ada cyst sebelum ni, dapat tahu tanpa sedar mahupun ada apa2 tanda, secara kebetulan bila buat full blood test pada tahun 2011 dan dah buat endorscope pada Mei 2011. Tapi masa ni belum kenal dengan Shaklee lagi.

Sampailah pada Nov 2013 (seperti di gambar scan) Doktor sahkan cyst 'menyerang kembali'. Fobia sangat sebab sejarah pada tahun 2011 kembali berulang, macam tak sanggup je nak hadapi endorscope lagi. Huhuu

Tapi masa ni dah berkenalan dengan Shaklee bermula pada Sept 2013, tetapi masa ni ambil set slimming (lecithin, alfalfa dan cinch shake).

Pada Oktober 2013 saya mula ambil GLA sebab nak kurangkan senggugut, tetapi selepas keputusan scan di Hospital dan juga atas nasihat upline saya amalkan secara konsisten GLA dengan ALFALFA dan disulam dengan VITAMIN C, VITAMIN E juga COQHealthPlus.

GLA memang tak tinggal setiap hari sebab nak stabilkan kembali hormon. Salah satu penyebab cyst adalah disebabkan hormon.

Pada Disember 2013 kembali ke hospital untuk check, alhamdulillah cyst seakan mengecil.
Dan Januari 2014 scan alhamdulillah syukur cyst dah tak ada, doc berkali2 pusing kiri kanan nak 'cari' dan lega sebab memang betul tak ada. Syukur.." - Pn Normaira Roslan

Produk yang diambil:

1. GLA
2. Alfalfa
3. Vitamin C
4. Vitamin E
5. CoQ


019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia 

0 comments:

Post a Comment