Wednesday, October 28, 2015

Bantu Atasi Pelbagai Tanda Demam

Encik Suami balik dari Kuching-Sibu-Kuching ride...Jumaat hingga Ahad...naik motosikal...

Sepanjang perjalanan kena hujan hinggalah baju kering dan terkena hujan lagi...dan lagi...dengan tak cukup rehat nya...sibuk ke sana ke mari...dan macam2 urusan...

So apa lagi...sampai jer rumah petang Ahad tu...badan dia terasa lemah, seram sejuk, kepala terasa berat dan demam pasti melanda... saya dah naik risau...dia minta SR Vita C dari saya tetapi ...tertinggal kat pejabat ....

Nasib baik saya teringat ada sepaket Nutriferon dalam beg saya. Terus saya berikan kepada En. Suami bancuh dengan segelas air dan minum hingga habis.

Pagi berikutnya dia dah segar dan tiada tanda2 demam.... Alhamdulillah...

Kalau tak pastinya angin tak baik...

‪#‎ShakleeEffect‬
‪#‎s2ufamilies‬
‪#‎s2united‬

===================
Produk yang diambil:
1. Nutriferon
===================

Info & Order
Sms / Whatsapp : 019 658 1210

0 comments:

Post a Comment