Saturday, October 31, 2015

Senang Membuang Air Besar

Pagi ni saya nak kongsi sedikit testimoni atau pengakuan sahabat saya yang baru mencuba produk Shaklee. Beberapa minggu lepas dia ada bertanyakan saya supplement untuk menjaga kesihatan dan kecantikan..

Jadi saya syorkan Energizing soy-protien (ESP), chewable vita-c plus dan b complex(baru2 ni saya ada kongsi kebaikan vitamin B). Alhamdulillah..baru 2 hari makan dah nampak kesan dia.. Memang betul umi saya cakap dulu, yang jenis buang air besar sekali sehari tu,memang ada masalah kesihatan.

Sanggup ke korang perap 'kotoran' tu seharian dalam perut?huuuu....

Rasa asyik nak ke tandas untuk membuang adalah perkara biasa bagi '1st user'. 2 hingga 3 hari akan hilang rasa tu dan akan maintain membuang 1 atau 2 kali sehari.

Korang tak rasa lagi penangan set kurus bajet shaklee, lechitin Dan herblax..hihihi,,
-Lechitin bertindak sebagai pemecah lemak dalam tubuh kita.
-Herblax bertindak membuang lemak atau toksin dari tubuh kita.



Jadi anda tidak perlu risau.. 100% semulajadi.

‪#‎ShakleeEffect‬
‪#‎s2ufamilies‬
‪#‎s2united‬

===================
Produk yang diambil:
1. ESP
2. Chewable Vitamin C
3. B Complex
===================

Info & Order
Sms / Whatsapp : 019 658 1210

0 comments:

Post a Comment