Sunday, October 11, 2015

Luka Disambar Api Sembuh Hasil berVivix

Alhamdulillah sebentar tadi sempat buat order pada customer. Beliau order Vivix dan Collagen. Sebelum ni beliau selalu order Vivix je. Mungkin tergerak hati nak cuba Vivix pula agaknya. Hehe.

Sebelum ni beliau yang saya panggil Nia ada memberi tahu yang ibunya melecur terkena api akibat disambar api semasa memasak di dapur. Saya sarankan untuk ibunya mengambil Vivix. Alhamdulillah setelah beberapa hari Nia bagitau muka maknya dah bersih dan doktor cakap luka dah cantik. Alhamdulillah. Nia nak tempah Vivix lagi katanya. :)

Vivix :
Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. 


Collagen Powder :
Melembabkan dan menjadikan kulit anjal, lembut dan tegang. Meningkatkan kelicinan kulit serta mengurangkan pigmentasi jerawat dan kulit tak sekata. Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat. Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara.


Info & Order
Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

0 comments:

Post a Comment