Saturday, October 3, 2015

Menangani masalah Skin Tag

Apa itu skin tag?

Skin tag adalah daging lebih berwarna coklat atau kelabu yang kebiasaannya ada pada ketiak dan leher.

Skin Tags
"Saya merasa sangat rendah diri. Kanak-kanak memanggil saya makcik walaupun saya baru berusia 25 tahun. Orang lain nampak sangat muda dan bergaya walaupun anak berderet. Tapi saya kahwin pun belum lagi, mudah mendapat pigmentasi dan kedutan pun dah ada sebab tu kulit pun tak nampak licin lagi".

Keadaan seperti di atas merujuk kepada antara ciri penuaan sebelum waktu yang di sebabkan kehilangan kolagen dalam kulit. Saya kongsiakan cara Hilangkan Pigmentasi Dan Skin Tags Tahi Lalat Di Wajah Elak Penuaan Sebelum Usia.

Apa Yang Menyebabkan Anda Nampak Tua Sebelum Usia?

Kehilangan kolagen didalam kulit hilang beransur-ansur tanpa sedar menyebabkan saur darah mengeras dan membuatkan wajah nampak jatuh ke bawah dan membuatkan wajah anda tidak nampak menarik dan runcing.

Kesan graviti membuatkan lemak tertarik ke bawah dan lebih banyak terkumpul di bahagian dagu. Kesannya? Muka anda kelihatan lebih membulat!

Selain itu kehilangan kolagen yang banyak di bawah kulit tanpa sedar akan mewujudkan ruang kosong di bawah kulit. Cuba anda perhatikan sudah wujudkah ciri-ciri berikut pada wajah anda?
  • Lekuk di bawah mata, tepi pipi  sebagainya
  • Kulit mata berkedut dan longgar menjadikan mata nampak kecil dan berlapis-lapis
  • Kening jatuh ke bawah dan di tarik oleh kelopak mata yang begitu longgar
  • Kulit bibir seakan mengecut
Ramai pengguna Shaklee Collagen Powder mengakui keadaan kulit mereka berubah kepada yang lebih baik setelah konsisten dengan collagen ini. 


Selain Collagen, anda boleh juga mengamalkan pengambilan Vitamin E

Vitamin E Shaklee MELAMBATKAN proses penuaan dan bertindak sebagai PELINDUNG kepada kulit dari pencemaran dan radikal bebas. Sebagai contoh orang yang sering terdedah kepada cahaya matahari mudah terkena jeragat. Di sini fungsi vitamin E yang bertindak sebagai PELINDUNG. Disamping itu, vitamin E juga membantu mempercepatkan proses menghilangkan PARUT.

Info & Order
Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)


0 comments:

Post a Comment