Saturday, August 29, 2015

Pencuci botol susu kegemaran saya

Assalamualaikum. Hai!!

Selamat pagi. :)

Hari ni saya nak kongsikan pencuci botol susu kegemaran saya. Memang best sangat pencuci botol susu ni. Hanya gunakan setitik sahaja. Sangat sangat jimat. Harga pula berbaloi.

Sebotol boleh guna berbulan bulan lamanya. Silap silap bertahun u! Tengok atas penggunaan kita sebenarnya. Tapi bagi saya, pencuci botol susu ni memang bebaloi untuk dimiliki.

Apa yang penting, pencuci ni adalah dari bahan semulajadi, TIADA bahan kimia dan dijamin selamat.

Apa yang boleh saya katakan tentang pencuci ni adalah:

1. JIMAT

2. TAHAN LAMA

3. PEKAT

Inilah sabun pencuci botol susu kegemaran saya!

Info & Order 
Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)


1 comment:

  1. Saya pun gunakan ini untuk cuci botol anak. Sangat berpuas hati.

    ReplyDelete