Saturday, September 16, 2017

Vivix Untuk Kulit Cantik

Lumrah seorang wanita yang inginkan kulit yang cantik, halus, mulus, gebu, bersinar dan seangkatan dengannya. Tipu la kan kalau kata seorang wanita tu tak menginginkan kulit yang sihat dan cantik. Bukan wanita je, lelaki pun sama juga tau! :)

Masalahnya sekarang ni, kenapa kulit kita ni tetap juga dinaiki jerawat, kusam, tak bermaya, kedut, jeragat dan kering. Bukan kata tak usaha untuk cantikkan kulit, namun produk-produk yang kita guna tu mula-mula je buat kulit kita cantik, lama-lama kulit kembali berjerawat malahan makin banyak pula.

Kenapa agaknya kulit kita dirundung masalah?

1. Kulit kering dan berkedut - Selalu terkena sinaran dari pancaran cahaya matahari. Lapisan kulit di bawah mata adalah yang paling nipis. (mudah berkedut)

2. Kulit pucat dan tak bermaya - Tidak mengamalkan makan sayur hijau, buah buahan dan berat badan berlebihan

3. Kulit kemerah-merahan - kafien yang terlalu banyak dalam badan boleh boleh mengeringkan kulit, memberikan penampilan yang merah dan kering

4. Jerawat - Diet tinggi omega-3 (ditemukan pada ikan seperti salmon atau mackerel), buah dan sayuran segar dianggap cara terbaik untuk mencegah atau mengurangi jerawat. Omega-3 telah terbukti untuk mengawal produksi sebum.

5. Lingkaran hitam di mata - penyebab biasanya adalah kurang tidur. Kurangnya zat besi - anemia - mungkin menjadi penyebab lingkaran hitam di bawah mata Anda.  Zat besi , kekurangannya boleh memperlambat penciptaan kulit baru dan dapat menyebabkan wajah kelihatan  pucat dan gelap di bawah mata. Kulit di bawah mata sangat nipis, sehingga warna kebiruan dari pembuluh darah akan kelihatan.

Namun, jangan risau. Anda berpeluang untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sihat dengan hanya mengamalkan Vivix. Supplemen yang dihasilkan dari kajian bertahun-tahun.

Rita Rudaini pengguna tegar vivix
Kandungan utama vivix

1. Muscadine Grape
- Mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, ia juga bertindak sebagai anti virus dan anti-bakteria

2. Purple Carrot
 - Mengurangkan risiko penyakit koronari jantung

3. Elderberry (Sambucus Niagra)
- Mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung,mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman

4. Polygonum Cuspidatum
 - Melambatkan proses penuaan,merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah,mengurangkan berat badan


Mekanisma VIVIX berfungsi
  • mempertahankan DNA (defense)
  • memberikan tenaga DNA (energy)
  • memulihkan DNA (repair)
  • meningkatkan DNA (performace)

Nak tanya tentang Shaklee?

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia  

1 comment: