Monday, September 18, 2017

Pembantu Rumah Anda

Atas dari kiri : Basic H, botol penyembur dapat free kalau beli 1 set
Bawah dari kiri : Dish Wash Concentrate, fresh laundry Concentrate, Soft Fabric Concentrate.



1. Basic H - 1001 kegunaan. Boleh mop lantai, sebagai baja tumbuh-tumbuhan, untuk kebah demam (serap haba 3 kali ganda berbanding air biasa), basuh toilet, lap perabot, cuci dapur kesan minyak-minyak, cegah singki dari tersumbat dan macam-macam lagilah. Ada 1001 kegunaan. Bayangkan kalau saya listkan semua. Argghh..panjang berjela la nanti. hehe.

2. Dish Wash Concentrate - cepat hilangkan kesan lemak dan minyak, basuh botol susu baby, pinggan mangkuk. Jimat pun jimat, hanya beberapa titik dish wash sahaja mampu mencuci timbunan pinggan mangkuk yang banyak. Rumusannya yang tidak bertoksik, hipoalergenik, tanpa klorin, lembut pada tangan, pH seimbang dan tanpa bahan kimia berbahaya. SELAMAT, SEMULAJADI, BERKESAN.

3. Fresh Laundry - suka haruman baunya yang natural dan sangat jimat ok! hanya sesudu teh je untuk cucian guna washing machine. Tak percaya? saya pun tak percaya pada mulanya, sebab biasa guna 2 scoop sabun. haha. Tapi, believe me! betul sebab ianya SUPER CONCENTRATE! patutlah ada yang guna tahan 4/5/6 bulan dan apa yang penting ianya NATURAL tak da bahan kimia. Sesuai basuh baju kita atau baju-baju baby. Baby ni kulit sensitif tau, tak bleh basuh dengan sembarangan sabun. Best sangat guna fresh laundry ni. Saya pun sudah jatuh chentaaa dengannya!..hihi

4. Soft Fabric Concentrate - guna 1 oz je untuk 1 cucian mesin. Wangi tak yah cakap la, tambah pula dengan fresh laundy concentrate, memang best je. Rasa nak peluk-peluk je baju yang dah kering tu..hehe..jimat dan berbaloi-baloi.

Info & Order
019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia  

0 comments:

Post a Comment