Sunday, December 6, 2015

Set Kurus Bajet Shaklee

Set kurus bajet Shaklee terdiri daripada:

1. Lecithin + Herblax


2. Lecithin + Alfalfa




Lecithin 

Berfungsi untuk mengemulsi lemak atau memecahkan molekul lemak yang tidak diperlukan kepada lebih kecil supaya ia lebih mudah bergerak di dalam sistem pencernaan. Jadi kita boleh simpulkan disini, lecithin sangat membantu membasmi lemak yang kita makan sewaktu itu. Dan ianya bukan membakar lemak yang sudah berada lama dan termendap di tubuh kita


Herblax 

Berfungsi untuk menyingkirkan lemak-lemak yang dipecahkan oleh Lecithin. Herblax adalah kombinasi herba yang digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Ia sangat membantu bagi mereka yang kerapkali mengalami masalah sembelit dan buasir. Lecithin membantu penyerapan vitamin A, D, E dan K serta membantu proses emulsi lemak dan asid lemak dalam saluran pencernaan.


Alfalfa

Alfalfa, juga berfungsi dalam menyingkirkan lemak dan kolesterol. Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka masa panjang alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja yang mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang mnyerap kolesterol.


Antara testimoni penggunaan Set Kurus Bajet Shaklee




Alhamdulillah :)

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment