Friday, December 11, 2015

Hilang 31 Kg : Saya bukan Lagi Beruang Yang Tembam.

SAYA BUKAN LAGI BERUANG YANG TEMBAM.



"Saya pasti, ramai dah tahu transformasi saya selepas menggunakan produk Shaklee. Saya yang dahulunya 'tembam-tembam beruang' dah susut dengan banyak.

Terus terang saya katakan saya memang ragu-ragu terhadap 'ubat kurus' di luar sana sebab sebelum mengambil supplement kesihatan Shaklee, saya pernah dapat kesan sampingan yang teruk akibat makan 3 jenama produk pelangsingan - berak darah, kulit kepala kering dan menggelupas, panas baran dan macam-macam lagi. 

Ingin ditegaskan bahawa supplement Shaklee bukan ubat kurus ya! Supplemen Shaklee membantu memperbaiki kesihatan badan agar kondusif untuk penurunan berat badan.

Maka tak ada kesan sampingan yang buruk seperti 'ubat-ubat kurus' di luar sana yang rata-ratanya memaksa air keluar dari badan dengan kadar berlebihan.

Betul, kawal pengambilan makanan dan senaman amat penting untuk menurunkan berat badan. Dan pengambilan set Lose Weight Shaklee memudahkan lagi usaha untuk saya turun berat badan.

Tukarlah niat anda. Turun badan mestilah untuk meningkatkan mutu kesihatan kita. Tengok lah sendiri. Dalam 6 bulan saya boleh turun 31 kilogram.

Bukan saja berat saya turun, tapi rambut saya semakin sihat, ruam-ruam di lengan dan belakang badan sudah berkurangan, dan tahap kolestrol pun turun.

Pengambilan nutrient yang penting melalui supplement Shaklee betul betul mengubah taraf kesihatan saya." - Hafez Zahrudin

Produk yang diambil:
1. Lecithin
2. Herb-Lax
3. Alfalfa Complex
4. Cinch Shake
5. Cinch Energy Tea

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment