Saturday, December 12, 2015

Dulu XL Sekarang L atau M


"Assalamualaikum

Hai semua just nak kongsi dengan anda semua. Dulu saya kecik je orangnya. Lepas lahirkan Hakim badan saya naik mendadak sebab tak dapat nak pantang secara normal sebab saya bersalin secara pembedahan.

Selepas tu saya pula dinasihatkan oleh doktor untuk mengambil ubat perancang masa tu rasa bagai di pam-pam badan ni kembang macam belon.

Then saya tekad mengambil set diet shaklee 

Saya consume herbalax, alfalfa, lecithin. Alhamdulillah ada perubahan dari segi berat badan. Kalau dulu 75 kilo, sekarang 65 kilo. 

Walaupun tak banyak at least saya berpuas hati. Kalau dulu pakai baju XL now dah boleh pakai L dan M." - Pn Riesha

#shakleeeffect
#s2uFamilies
#s2united

Produk yang diambil:
1. Herbalax
2. Alfalfa
3. Lecithin

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment