Sunday, November 15, 2020

Cabaran Virtual Run Bersama Geng Lari Shaklee

 


Dulu, nak bersenam keluar peluh punyalah becinta. Alhamdulillah sejak join vitual run jadi rajin bersenam dan rasa berbaloi. Pagi-pagi Kak Ngah akan buat fast walk depan tv dalam rumah je bersama anak-anak. Nak menggayakan gaya hidup sihat ni tak susah pun, yang penting niat kita. Moh ler kita jaga kesihatan kita ni sementara masih sihat.
 
Hari ni sebenarnya nak buat task sempena #15kmdone jadi Kak Ngah kena pilih 1 supplemen yang Kak Ngah paling suka. Of course la Kak Ngah akan pilih OMEGA GUARD!
Kenapa Omega Guard?
 
10 Manfaat Omega Guard

 
 
📍Salah satunya Omega Guard Shaklee diiktiraf oleh friend of sea. Ini menandakan, minyak ikannya adalah tang berkualiti tinggi.
 

 
📍Omega guard semestinya lengkap dengan EPA dan DHA yang mana ianya sangat penting untuk fungsi kognitif otak. Boleh beri pada anak-anak kita untuk bantu mereka fokus dalam pelajaran.
 
📍Ianya juga anti-radang. Juga boleh mencegah ekzema. Anak Kak Ngah yang no 4 suka ambil Omega. Alhamdulillah sangat membantu dalam masalah ekzema.
 
📍Yang nak kurus, boleh ambil Omega Guard. Bantu tingkatkan metabolisme, membekalkan lemak baik untuk bakar lemak jahat yang tidak perlu.
 
📍Of course Omega ni penting untuk support kesihatan jantung, otak dan sendi kita.
 
Fuh! Sangat banyak manfaat Omega Guard ni. Sebab tu la Kak Ngah sayang sangat kat dia. Bukan sayang nak makan, tapi sayang kalo tak makan 😂. 1 kelurga boleh makan tau. Dari yang umur 1 tahun hingga berusia. Penting untuk kita jaga lifestyle yang lebih sihat untuk hidup lebih bermakna di kemudian hari. InsyaAllah. Pada Allah kita bermohon dan berserah. 💕
Location: Malacca, Malaysia

0 comments:

Post a Comment