Thursday, January 14, 2016

Rahsia Ayahku Cergas dan Sihat


Rahsia Ayah Saya Cergas!!!

Dulu ayah antara yang paling susah nak telan ubat ke supplement lagi la jauh.

2 tahun lepas Ayah tekad berhenti merokok secara mendadak!!!

Lepas tu perubahan drastik pada diri Ayah!! Jadi kurus sangat cekung, craving untuk makanan manis-manis aja..dan ngantuk penat lemah semua ada.

Ibu dan adik dah bersuara risau..suruh pi cek hospital memang mencabar juga.

Saya pun amik alternatif untuk paksa ayah makan Vivix, Vitalea dan tambah Oste serta GLA...kongsi makan dengan Ibu!!

Ibu sampai kena suap ayah setiap malam nak make sure ayah konsisten!

Saya bagi tau konsisten baru rasa impak! dan alhamdulillah, masuk tahun kedua dah ayah dan ibu konsisten dan mendapat #shakleeeffect nya!!

Ayah mmg kerja kuat..kehulu kehilir programnya..alhamdulillah, ikhtiar dengan Shaklee..Allah bagi kesihatan Ayah kembali cergas!!

Alhamdulillah, syukur sangat dapat share manfaat Shaklee buat kedua orang tua ku!!!

Moga ayah ibu dan adik serta seluruh keluarga saya dan isteri saya sihat walfiat ikhtiar dengan Shaklee!! - Master Firdaus

Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment