Thursday, January 7, 2016

4 Ramuan Rahsia Vivix Yang Anda Patut Tahu

Kajian klinikal dan saintifik menyarankan pengambilan makanan yang KAYA dengan TUMBUHAN POLYPHENOL dalam jangka masa panjang dapat MELINDUNGI dari radikal bebas, PENUAAN PRAMATANG dan banyak lagi masalah kesihatan lain. Dan vivix merupakan minuman botanikal yang kaya dengan polifenol.

Hari ni saya kongsikan kelebihan setiap ramuan dalam Vivix.

4 ramuan utama

Anggur Muscadine - ANGGUR MUSCADINE mempunyai 40 KALI GANDA LEBIH polifenol. Ia juga tinggi antioksida dan ada ciri2 anti radang. Terbukti memberi manfaat kepada kesihatan kardiovaskular, mencantikkan tahap gula darah, mencegah penuaan pramatang, dan banyak lagi!

   
Elderberries Eropah. Beri ada banyak jenis, kalau ikut kasta, kasta paling tinggi beri terbaik adalah elderberries. Sejak berabad dulu, elderberries telah digunakan untuk artritis, asma, sembelit , ubat selsema. Elderberries juga menguatkan imuniti badan kerana kandungan kalium dan vitamin C nya yang tinggi. Antioksidan yang kuat ini membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh toksin alam sekitar, diet rendah dan tekanan. Ia juga mengurangkan kesan kerosakan yang berlaku akibat kolestrol jahat di samping mengelakkan platlet dari melekat pada salur darah. Elderberry juga membantu meningkatkan penglihatan malam
   

Polyganum Cuspidatum - sumber semula jadi resveratrol.Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi olahraga, mengurangkan berat badan dan membantu dalam mencegah pertumbuhan tumor.
   

Lobak Ungu - Lobak ungu merupakan sumber vitamin A yang baik dan mengandungi fitokimia termasuk karotenoid, phenolic, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpens. Ini adalah fitokimia yang mempunyaiantioksidan, anti-bakteria, anti-radang. Lobak ungu juga mengandungi antosianin, yang diketahui mempunyai ciri-ciri anti-oksida  sangat tinggi.


Nak tahu cemana rupa 4 ramuan utama tu? Nah tengok gambar di bawah.

So tiada lagi rahsia. Jadi harus manfaatkan sepenuhnya setiap titik Vivix tu.





Dengan semua kelebihan dan kebaikan bahan dalam VIVIX ni menjadikan VIVIX bukan sekadar jus. Tapi jauh dari itu ia adalah tonik antipenuaan yang tak boleh dicapai oleh mana-mana jus antioksidan.
Jadikan VIVIX pilihan tonik antioksidan anda.


Ingin mengetahui promosi terkini Shaklee? Klik di sini

019 658 1210
Zawani Suhaimin
Your TRUSTED SID
COD Pulau Gadong, Cheng, Malim Melaka
Pengeposan ke seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment