Tuesday, September 8, 2015

Susu untuk ibu hamil

Susu untuk ibu hamil adalah sangat penting untuk membantu pertumbuhan dan perkembangan janin dalam kandungan. Susu juga membantu mengurangkan rasa mual dan muntah yang berterusan.

Ketika hamil anak yang pertama suatu ketika dahulu, saya jenis yang tidak suka minum susu. Disebabkan keterpaksaan, saya minum susu HL strawbery :D



Alhamdulillah boleh masuk ke tekak saya pada masa tu. :)

Bila masuk mengandung anak ke dua, saya tidak perlu risau lagi kerana saya mengamalkan pengambilan ostematrix Shaklee. Tablet kalsium yang direka khas untuk penyerapan maksimum ke dalam badan.



Ostematrix membuatkan saya bertenaga setiap kali bangun tidur, lawas, cramp kaki tidak pernah berlaku sewaktu hamil, morning sickness boleh dikatakan tidak ada. Alhamdulillah.

berikut adalah petikan yang saya ingin kongsikan dengan anda apa yang diperkatakan oleh Dr Zubaidi tentang keperluan susu untuk ibu hamil DI SINI.



Ingin dapatkan pil kalsium anda?


Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

2 comments: