Sunday, July 12, 2015

Testimonial Collagen : Collagen dan Ligamen

Testimonial Collagen Shaklee dari Master Firdaus

"Ingat tak saya pernah share testimonial saya mengenai ligamen saya yang putus, saya tak pergi operate ACL tapi saya ikhtiar dengan Collagen smpi sekarang. Alhamdulillah boleh aktif kembali.

Dari testimonial ini, saya bantu salah seorang customer saya ikhtiar masalah yang sama. Ligamen putus

Alhamdulillah, kesan positif dirasai dengan sekotak Kolagen

Kolagen ini diperlukan dalam membina tisu-tisu penghubung seperti Ligamen, Tendon etc

Maka kita perlu makan sumber Kolagen ini demi membantu pembinaan tisu tersebut

Maka yang sangat popular adalah Shaklee Collagen Powder! Bukan sahaja bantu bina tisu, tapi beri kesan positif pada kulit kita juga. Daripada suntik, baik makankan? strukturnya halus untuk penyerapan maksimum"



Anda ada masalah sama?

Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

0 comments:

Post a Comment