Thursday, July 2, 2015

Melabur untuk kesihatan Ibu dan Ayah

Assalamualaikum dan selamat pagi!

Apakah pelaburan yang sudah anda lakukan untuk kesihatan ibu dan ayah anda? (Jika masih mempunyai ibu dan ayah di dunia).

Ayah saya dah meninggal dunia pada 2008. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan di masukkan ke syurga tanpa hisab. Aamiin.

Tapi saya masih mempunyai ibu :). Ibu saya tidak bekerja, suri rumah sepenuh masa. Kami ni macam adik beradik. Ramai orang cakap mak saya muda. Hihi. Ibu saya dah macam kawan saya sebab apa-apa cerita atau masalah kami akan kongsi bersama. :)

Ok, dari segi kesihatan pula, alhamdulillah ibu saya mempunyai kesihatan yang baik. Pelaburan yang saya buat untuk kesihatan beliau adalah dengan memberikan Vivix. Selain itu sentiasa berdoa semoga Allah berikan kesihatan yang terbaik untuk beliau. Aamiin.

Melabur untuk kesihatan ibu dan ayah. Berilah sebotol vivix untuk ibu dan ayah. Apa kelebihan vivix?

Vivix mengandungi Antioksidan kuat!

Ia membantu melambatkan proses penuaan dan hasilnya
-> Struktur kulit lebih tegang dan merah
-> Sistem darah lebih baik dr segi tekanan dan kolestrolnya
-> Bacaan Gula lebih baik
-> Badan lebih bertenaga


Itulah antara kesan pengambilan antioksidan ni. Cegah sebelum parah!

Sedia membantu anda.
sms / whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

0 comments:

Post a Comment