Wednesday, June 18, 2014

Meraikan Kejayaan di National Conference Shaklee 2013/2014

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera :)

Pagi ni wani nak bercerita mengenai National Conference (NC) Shaklee pada 7 & 8 Jun 2014 tempohari. NC diadakan bertujuan untuk meraikan mereka yang berjaya dalam bisnes Shaklee sepanjang cycle. Ramai yang menerima anugerah pada hari tersebut.

Wani juga tidak ketinggalan untuk menerima anugerah daripada Shaklee. Alhamdulillah, sebannyak 6 award yang berjaya dikumpul.

 
 Anugerah yang diterima

 Pada hari pertama NC, Wani bertolak dari Melaka terus ke Sunway Resort..alhamdulillah kami suami isteri mendapat penginapan PERCUMA tajaan Shaklee selama 3 hai 2 malam. Seronk sanggat dapat bermalam di hotel 5 bintang ni dan yang PALING PENTING. PERCUMA.hehe..tq Shaklee.

Anugerah yang Wani terima pada hari pertama adalah New Car Bonus Achiever dan Personal Group Volume Growth. Alhamdulillah. :)

 
Gambar sekitar hari pertama.
 =)

Hari pertama kami group S2U Families berpakat untuk mengenakan pakaian berwarna emerald green. Wani hanya mengenakan tudung emerald green je..baju hitam..hehe.. Masa ni Zafran la paling seronok sebab dapat naik pentas dan pegang kunci besar. Ke hulu ke hilir Zafran bawa..tak bagi orang lain sentuh pun kunci besar dia tu.. :p

Anugerah yang kami dapat pada hari kedua pula adalah Leadership Consistency 21% Achiever, Business Growth New Rank Achievement, Business Growth Business Leader Development dan Busiess Volume Growth.

 
Anugerah yang diterima.

Sempat juga kami posing-posing pada NC kali ni. Jom layanzzz. :)

 
Ber'selfie' dengan Mr Right. =D

Group MSE kami. Hari ke dua kami pakai pakaian warna Silver. Nampak ada warna silver tak?hehe

 
Kami bersama MIA dan MD. Terima kasih pada MIA dan MD kerana belanja kami makan di Atrium Cafe.

 
Gambar semasa habis dinner. Posing kat product baru launch. :)

InsyaAllah tahun depan ramai lagi warga I'm Rich yang naik pentas kutip award. Dengan Shaklee, satu persatu impian saya terlaksana..sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan bisnes ni dan group yang sangat sangat sangat supportive.

 Anda ada impian?

Adakah apa yang anda lakukan sekarang akan mencapai apa yang anda impikan?

Jika tidak, apa kata anda bersama kami untuk merealisasikan apa yang anda impikan itu. InsyaAllah..jika anda mempunyai hati yang CEKAL dan jiwa yang KENTAL..andalah salah seorang yang BERJAYA dalam Shaklee. Tak percaya? TTak percaya tak pe...BUAT JE!

=)


Noor Zawani Suhaimin (Wani)   
Shaklee ID : 866668 
Sms / Whatsapp : 019 658 1210   

0 comments:

Post a Comment