Thursday, May 29, 2014

Bagaimana nak join ahli Shaklee?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Ramai yang duk PM Wani tanya mcmana nak buat income dengan Shaklee ye. Hehe. Meh sini Wani share FAQ (Frequently Asked Questions) 

Q1: Kalau nak berniaga mcm Wani ni mcmana ye? Berapa modal?

A1: Registration fee RM65 + postage member kit RM10 (WM) / RM20 (EM). Ataupun beli mana2 barang yang anda suka, cukupkan RM680 dapat lah FREE membership. Takde modal pun takpe sebab bisnes Shaklee ni boleh buat dropship. Means bila customer bayar baru lah kita bayar kat Shaklee. Shaklee akan poskan barang tu kat customer kita.

Q2: Kalau jadi 'anak' Wani, Wani akan coach saya?
A2: Yup insyaAllah Wani akan guide dan coach sebab dah di bawah tanggungjawab Wani. Tapi semuanya terletak pada diri anda juga untuk berjaya. Wani hanya tunjukkan jalan  Wani akan add di secret group di bawah Wani.

Q3: Bulan-bulan kena maintain berapa sales?
A3: Tak perlu maintain sales/points unless anda sudah jadi leader, ada pangkat tertentu. So kalau nak makan sendiri pun boleh. Harga ahli dan dapat cashback/rebate juga kalau tak bisnes pun. Tak rugi pun register ahli 

Q4: Biasa berapa untung bulan-bulan? Depends on sales ke?
A4: Yup, depends on sales kita. Min 150 points utk layak dapat cashback/rebate/bonus. Bonus bermula 5% sehingga 21%, depends on berapa points kita dapat.

Q5: Ok, so mcmana nak register?
A5: Wani boleh registerkan through Shaklee2u. Segalanya online sahaja  Anda tunggu kat rumah je nanti member kit sampai.

Q6: Berapa bonus Wani sekarang?
A6: *Haa yang ni sila PM. Haha*


Info & Order:   
Noor Zawani Suhaimin (Wani)   
Shaklee ID : 866668 
Sms / Whatsapp : 019 658 1210   

0 comments:

Post a Comment