Monday, February 24, 2014

Testimonial Softner Nutriwhite

"Hari ni saya nak share pengalaman saya menggunakan Softener Nutriwhite.

Before this saya memang suka bertukar-tukar produk. (Selalu terpengaruh dgn iklan). Alhamdulillah kulit tiada masalah walaupun selalu tukar-tukar.


Dipendekkan cerita, early last year I decided to try SKII's Miracle Water. Yg ni terpengaruh dgn kakak sebab dia dah guna bertahun-tahun. Harganya nearly RM400.


Saya memang pakai consistent selama setahun tu, tapi tak nampak apa-apa kesan pun. (Or maybe saya yg tak perasan?)


Bulan Mei yg lepas saya try beli Softener ni. Memang best!


Result: 


Kulit between bawah mata n hidung tu dah tak kasar! Sangat2 berbeza daripada before this. Memang boleh rasa dengan jari perbezaannya! Pores pun nampak macam mengecil (part ni maybe lambat sikit kut).


Kalau dulu wajib scrub kat bahagian tu n sekitar hidung utk menghilangkan sel-sel kulit mati. Sekarang tak perlu scrub beriya. Scrub gitu-gitu je dah cukup.


Semalam pun dapat feedback from one of my friends yg try Softener ni last week. Within 4-5 days dia dah rasa kesannya. Today dia nak try Cleanser pulak.



Alhamdulillah kami dah jumpa produk yg boleh menghaluskan kulit dan mengecilkan pores yg sesuai dengan kami. Anda bagaimana?" - Maria Hj Abas

Info & Order:   

Noor Zawani Suhaimin (Wani)   

Shaklee ID : 866668 

Sms / Whatsapp : 019 658 1210   


0 comments:

Post a Comment