Tuesday, June 4, 2013

Promosi June 2013 : Meal Shakes

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi!!!

Alhamdulillah..bulan ni adalah bulan yang penuh MAGIC..Kenapa saya kata bulan magic? Sebab saya jangkakan yang magic-magic akan berlaku nanti..hihi..Di luar jangkaan dan batasan pemikiran..

Baiklah..

Buy 6 Free 1

Beruntung kerana kali ni Shaklee mengadakan promosi Meal Shakes..sememangnya promosi yang ditunggu-tunggu oleh semua. Siapakah golongan yang memerlukan Meal Shakes ni? jom kita lihat:

- Mealshakes sangat sesuai untuk semua golongan. dari suami, isteri, orang tua, anak-anak. Ianya bertindak sebagai nutrisi lengkap untuk badan. sebab Mealshakes ni mempunyai 24 jenis vitamin. siapa-siaa yang xleh telan pil tapi nak ambil makanan tambahan eloklah ambil Meal Shakes ni.

- Dapat meningkatkan sistem imune kanak-kanak. Sesuai untuk kanak-kanak yang mempunyai kurang berat badan / obes, kurang selera makan, eczema dan untuk kesihatan menyeluruh mereka.

- Bagi mereka yang nak ambil supplement protein, tapi xleh nak telan rasa soya ESP..boleh la tukar kepada Mealshakes, sebab rasa dia memang sedap..Vanila. Bau pun mengancam.

- Siapa-siapa yang nak tambah berat badan leh gabungkan dengan Bcomplex dan vitalea

- Boleh dijadikan sebagai sarapan untuk mereka yang sibuk tak sempat nak buat sarapan. Senang shake je Mealshakes ni...dah dapat nutrisi untuk pagi tu.

Promosi Beli 6 Percuma 1 akan berakhir pada 30 Jun 2013. Tapi saya tak jamin sehingga tarikh tersebut. Dikhuatiri stok akan habis sebelum tiba masanya. Very fast selling. Jadi kalau nak selamat, rembatlah awal-awal ye :)

Info & Order:    
Noor Zawani Suhaimin (Wani)    
Shaklee ID : 866668  
Sms / Whatsapp : 019 658 1210    
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

0 comments:

Post a Comment