Monday, June 3, 2013

Kombinasi yang MANTAP dan MELETOP!!!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua :)

Bagi yang mementingkan kesihatan tubuh dan ingin kelihatan sentiasa cantik dan menawan, apa kata anda mencuba VIVIX dan Collagen...

Dua supplemen ni adalah kombinasi yang cukup HEBAT yang mana VIVIX adalah tonik anti penuaan HEBAT..mempunyai anti oksidan yang tinggi dan menjadikan anda 25 tahun lebih muda! :) Vivix diperbuat daripada anggur yang berkualiti tinggi iaitu anggur muskat yang size nya adalah sebesar bola golf. Susah untuk di dapati kerana ianya tidak ditanam dan tumbuh meliar. Tidak seperti anggur biasa yang hanya mempunyai 19 pasang kromosom sahaja. Tetap anggur muskat mempunyai 20 pasang kromosom. Shaklee sentiasa mengeluarkan produk yang berkualiti tinggi dan lain daripada yang lain.

Shaklee Collagen Powder. Penggunaan dalam masa 8 minggu menjanjikan kulit anda kelihatan cantik, sihat dan licin. 8 minggu yang diperkatakan adalah berdasarkan ujian dan uji kaji daripada pihak Shaklee sendiri. Shaklee yang claim 8 minggu dan bukan suka suki saya untuk mengatakannya. Sudah ramai yang merasai keberkesanan menggunakan Collagen Powder ni. Parut, jeragat pudar, jerawat hilang..wajah berseri! Tak nak ke? Siapa yang tak nak cantik dan menawankan?

 +


Untuk kombinasi yang HEBAT ini, anda boleh mendapatkannya daripada saya sebagai Shaklee Distributor anda. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Jom contact saya seperti maklumat yang tertera di bawah.

Info & Order:    
Noor Zawani Suhaimin (Wani)    
Shaklee ID : 866668  
Sms / Whatsapp : 019 658 1210    
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

0 comments:

Post a Comment