Tuesday, May 14, 2013

Stok Shaklee untuk warga Melaka :)

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua :)

Kepada warga Melaka yang ingin dapatkan produk kesihatan dari Shaklee boleh dapatkannya daripada saya...anda boleh terus COD dari saya..tiada masalah..Insya Allah saya akan memberikan konsultasi kepada anda secara PERCUMA.

Pelbagai set kesihatan yang disediakan. Antaranya set penyusuan, set berpantang, set mengandung, set kecantikan kulit, dan bermacam-macam lagi. Jika anda tidak tahu supplemen apa yang sesuai untuk anda...anda boleh menceritakan kepada saya apa permasalahan kesihatan anda dan Insya Allah saya akan memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda.


Info & Order :
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668
Sms / Whatsapp : 019 658 1210
PM di FB : Noor Zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

0 comments:

Post a Comment