Monday, May 27, 2013

Meal Shake..ramai anak menggemarinya

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Mealshake adalah makanan yang seimbang untuk kanak-kanak seawal usia 1 tahun. Mengandungi vitamin dan mineral penting untuk anak-anak yang sedang membesar dengan kuat dan sihat.

Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

Testimonial dari anak sendiri:

"Sejak saya memperkenalkan mealshake pada Zafran,apa yang saya perasan perubahan ke atas dirinya...salah satunya selera makan Zafran dah ada...dulu memang susah sangat nak bagi Zafran makan nasi..risau pun ye juga sebab takut tak cukup khasiat kan..Alhamdulillah..setiap pagi je mintak nasi :)..kulit Zafran pun cantik dan licin je..anak saya ni kulitnya memang sensitif..alhamdulillah sekarang dah berkurang..syukur dipertemukan dengan pemakanan yang HEBAT ni"

Mealshake lengkap dengan vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit. Sesuai bagi mereka yang inginkan kulit yang halus mulus :)


Meal Shake perisa vanila yang mempunyai aroma yang sungguh menyelerakan membangkitkan selera anak anda. Ramai anak-anak yang menggemarinya.


Info & Order:
Noor Zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID : 866668
Sms / Whatsapp : 019 658 1210
Pm di FB :Noor Zawani Suhaimin 
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

0 comments:

Post a Comment