Tuesday, April 9, 2013

Shaklee di Melaka!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua :)

Kepada warga Melaka atau sesiapa yang menetap di Melaka yang ingin mendapatkan produk Shaklee, anda boleh berhubung dengan saya yea. Insya Allah saya akan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada anda!

Jika anda tidak tahu produk mana yang sesuai, ceritakan kepada saya masalah kesihatan anda dan saya akan cadangkan supplemen mana yang sesuai.

Jom dapatkan produk Shaklee anda hari ini. Semestinya SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN. Hanya di Shaklee.

Yang berminat nak buat side income dengan Shaklee bersama saya, jangan malu, jangan segan..anda dialu-alukan...Saya akan guide anda untuk sama-sama berjaya melalui secret group yang saya tubuhkan di FB!


Saya, Noor Zawani Suhaimin, adalah pengedar Shaklee yang bertauliah anda! :)

Soalan dan Jawapan bagi yang berminat nak buat side income klik sini
Untuk info: 
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668
017 2050 991 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com
PM di FB : Noor Zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah
 

0 comments:

Post a Comment