Wednesday, April 3, 2013

Bulan Immune Booster!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua :)

Bulan ni saya panggil bulan 'Immune Booster' nak tahu kenapa? Sebab Shaklee mempromosikan produk eksklusifnya iaitu NUTRIFERON!





Nutriferon tak ada dijual di mana-mana farmasi atau kedai ye! Hanya di Shaklee dan dipatenkan khas untuk keluaran Shaklee. 40 tahun ianya dikaji untuk dikeluarkan oleh Dr. Yasuhiko Kojima yang merupakan individu pertama menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo.

Alhamdulillah, nutriferon dapat membantu sekiranya mengalami sakit kepala, demam, sakit gigi, selsema, batuk dll. Kami sekeluarga menjadikan nutriferon ni sebagi first aid keluarga. Pergi travel mana-mana pun senang, hanya bawa beberapa sachet kecil ini sahaja.

Masa menyusukan Zafran dulu, kalau dia selsema, demam atau batuk..saya ambil nutriferon sahaja untuk tingkatkan immune dalam badannya. Saya jenis tak suka bagi anak antibiotik, sebab kita kena habiskan satu botol antibiotik jika dah bagi dia minum. Jadi saya ambil langkah untuk tingkatkan immunenya dengan memberikan nutriferon melalui susu ibu..lebih selamat. InsyaAllah. Alhamdulillah selsema dan demam Zafran pada masa tu tak berlarutan. 2 hari je dah hilang.

Jika anda berminat nak dapatkan Nutriferon ni dengan harga promosi bulan ni untuk diri sendiri, anak-anak, suami, isteri, saudara-mara, keluarga...boleh la contact saya as your SID.

Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668
019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com
PM di FB : Noor Zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

0 comments:

Post a Comment