Friday, September 12, 2014

Meal Shakes Shaklee & Testimoni

Meal Shakes

-Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
-Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
-Rendah lemak dan rendah glisemik
-Sumber protein dan kalsium
-Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
-sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi... Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua.
Meal Shakes
Mealshake lengkap dengan vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit. Sesuai bagi mereka yang inginkan kulit yang halus mulus :)
Meal Shake perisa vanila yang mempunyai aroma yang sungguh menyelerakan membangkitkan selera anak anda. Ramai anak-anak yang menggemarinya.
Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
Apa kata pengguna yang sudah mengamalkan Meal Shakes?

Meal Shakes Shaklee & Testimoni

Testimonial 1 : Anak sudah jarang jatuh sakit

 

"Saya beri Meal Shakes kepada Iman sebab dia selalu demam, selsema dan batuk walaupun Iman masatu fully breastfeed. Almaklumlah, anak nursery. Duk campur gaul ramai-ramai selalu sangat sakit. Boleh dikatakan setiap 2 minggu mesti kena.
Alhamdulillah, lepas consume Meal Shakes, antibodi dia kuat sikit. Penyakit-penyakit dah jarang benar hinggap kat dia. Itulah yang buat saya jatuh chenta dengan Shaklee. Yang pasti semuanya secara semulajadi dan selamat." - Puan Diyana Atan

Testimonial 2 : Asthma Beransur Pulih

"Anak saya Irfan menghidap Asthma sejak umur 5 bulan
Sejak amalkan Meal Shakes dan Omega selama setahun, sudah 6 bulan pecah rekod tak ambil nebulizer langsung! Doktor sangat terkejut sebab sebelum ni setiap bulan ambil nebulizer. Dan Irfan ada sejarah masuk ward 2 kali pada 2010 kerana Pneumonia. 
Alhamdulillah!" - Puan Rafaliah Yusop

Testimonial 3 : Kulit Terbakar Kini Hampir Pulih Sepenuhnya


"Terbakar dekat muka masa bakar sampah. Tak perasan dlm tu ada tin spray ambi pur. Meletup tu yg kena dkt muka. Smlm pegi klinik doktor ngan nurse pun terkejut. Cepatnya kulit dh recover. Ckp guna SHAKLEE doktor pun senyum. Hehehe. Doktor pun ckp shaklee bagus. Heheheh suka dengar.
Gambar ni lepas sebulan sapu Vita E. Kulit dh hampir sekata. Kening pun dh back to normal." Puan Liza.

Produk yang digunakan:
Dalaman - Meal Shakes, Chewable Vita C
Luaran - Basic H, Herbal Cream

Selepas kulit dah mengelupas habis baru mula sapu Vita E dan teruskan Meal Shakes dan Chewable Vita C

Testimonial 4 : Sudah Tidak Bermusuh Dengan Matahari

"Alhamdulillah... saya juga berikannya pada Faheem.. alhamdulillah, travel from Sgr - Cherating- Tgn - Melaka - Sgr...ke ladang ayah, berpanas hujan..main lumpur..Faheem tidak demam/selesema/muntah2 spt sepupu yg lain.. Alhamdulillah...Sy juge dah tidak bermusuh dengan matahari :) kalo dulu x boleh kne matahari migrain+rashes..+ demam + sakit2 sendi smp x boleh bgn..syukur.. setelah 1 Yr+ tekun amalkan shaklee" - Iffah Anuar
 
HUBUNGI
VitaminEmak
Sms / Whatsapp : 019 658 1210(Wani)

0 comments:

Post a Comment