Thursday, February 14, 2013

Pesanan kesihatan dari Prof Dr Muhaya :)

Pesanan dari Prof Dr Muhaya:

"Tidur yang cukup senaman makanan yang baik - jadikan amalan. ambil vitamin, minyak ikan, tentukan vitamin D yang cukup. mereka yang kurang vitamin D besar kemungkinan untuk nyanyuk. Elok ambil supplemen yang baik. ramai orang habiskan wang untuk benda material tapi kurang perhatian untuk kesihatan"



haa..cuba teliti apa yang dipesan oleh Prof Dr Muhaya ni..Wani sangat setuju dengan beliau yang mana, ramai antara kita yang sanggup habiskan wang untuk kebendaan semata-mata dan bukan untuk tingkatkan tahap kesihatan. Kereta mewah, make up kereta kalah tuan..tapi tuannya sakit sakit pinggang. Aduss..kesian...

Jadi, marilah kita jadi seorang yang prihatin terhadap tahap kesihatan diri sendiri, keluarga, orang sekeliling :)..xrugii.. Dari apa pesanan Prf Dr Muhaya..beliau ada menyebut mengenai vitamin, minyak ikan dan vitamin D.

Untuk pengetahuan semua, Shaklee adalah pengeluar vitamin yang pertama di dunia..




- Vitamin PERTAMA yang dikeluarkan adalah VITALEA; merupakan multivitamin & multimineral - vitamin pertama di dunia.



- Minyak ikan keluaran Shaklee adalah OmegaGuard; merupakan minyak ikan yang TERBAIK di dunia.


- Vitamin D keluaran Shaklee terkandung dalam Ostematrix; merupakan pil kalsium. 1 tablet bersamaan dengan segelas susu yang tinggi kalsium atau bersamaan dengan 80 biji badam.

Usah ragu dengan pengambilan vitamin dari Shaklee kerana sebelum pengeluaran produknya, setiap vitamin akan di buat kajian klinikal terlebih dahulu. Shaklee memperuntukkan 1 trillion untuk membuat ujian-ujian klinikal sebelum sesuatu produk dipasarkan.

Oleh yang demikian, setiap produk Shaklee mempunyai kelebihan yang tersendiri berbanding produk-produk lain di pasaran. Misi yang dipegang oleh Shaklee adalah 'SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI'.

Telah ramai pengguna Shaklee yang merasakan KEBERKESANAN dan KEHEBATAN produk ini. Jadi, tunggu apa lagi, cepat GRAB peluang ni. Anda mungkin tidak akan menyesal membuat keputusan dengan menjadikan supplemen Shaklee sebagai pemakanan tambahan WAJIB keluarga anda.

Bulan February merupakan bulan yang BERTUAH kerana Shaklee mempromosikan Omega Guard iaitu minyak ikan yang terbaik di duniaa...Wani sendiri pun dah simpan siap-siap OmegaGuard untuk diri sendiri dan keluarga..hehe ;)


Untuk info & Order :  
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah 

0 comments:

Post a Comment