Monday, November 19, 2012

Anak sering demam, kurang selera makan, sembelit..penyelesaiannya...

Adakah anak anda mengalami masalah seperti yang dinyatakan?

- ANAK SERING DEMAM, SEMBELIT, KURANG SELERA MAKAN, ASTHMA

Jika YA, anda MESTI cuba MEAL SHAKE..


Kenapa?

Sejak 4 bulan mengamalkan meal shake untuk anak sendiri, dah banyak PERUBAHAN POSITIF yang saya nampak. Tahap kesihatannya SEMAKIN BAIK!

- Dulu anak saya KERAP DEMAM...dalam sebulan ada 2 @ 3 kali demam..Alhamdulillah, nasib baik saya suri rumah, lau tak memang berjela la cuti manjang jer..tapi lepas ambil meal shake, saya perhatikan..Zafran dah TAK MUDAH DEMAM..kalau demam pun, CEPAT RECOVER..tak berlarutan..
 
 


- SELERA MAKAN SEMAKIN BERTAMBAH. Alhamdulillah..suka sangat bila ada yang tegur Zafran dah chubby skg ni..hehe..

- MASALAH SEMBELIT! tak da lagi dah...memang kesian lau anak sembelit ni..siap pegang2 kaki lagi..sakit nak meneran..Syukur sgt Zafran dah tak sembelit lagi..Zafran ni memang tak leh bagi koko atau choclate..pasti akan sembelit..tapi sekarang RILEX jer..hehe

- Asthma..mmg dah jarang sangat...sbb biasa Zafran akan dapat asthma ni skali ngan demam..kira pakej ler...skg, NO MORE ASTHMA! Alhamdulillah..dah ada jalan penyelesaiannya..

Alhamdulillah, syukur sangat-sangat kerana telah menemui supplemen yang terbaik untuk anak. Saya suka berkongsi dengan anda semua bukan semata-mata sebab ingin menjual barangan ini yer..itu terserah kepada pilihan anda..tapi untuk share jika anak-anak anda mengalami masalah yang sama, boleh lah mencuba meal shake ni..

Duit BUKAN UKURAN jika nak dibandingkan dengan KESIHATAN KESAYANGAN kita..betul tak? :)
 
Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
 019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah
 

0 comments:

Post a Comment