Monday, October 8, 2012

Testimonial Ibu menyusu dengan Shaklee

Assalamualaikum wbt..

Jom Wani share testimonial pengguna Shaklee (Set B + Ostematrix + ESP)

"..Ni hasil mengepam sesi kedua harini. Alhamdulillah, dimurahkan rezeki buat saya dan anak. Saya consume Set B + Ostematrix + ESP sejak mula bersalin. Sekarang anak dah 9 bulan, tak pernah miss makan dan minum vitamin Shaklee. Memang best dan berbaloi. Badan yang dulunya penat-penat, sakit-sakit, semua dah hilang dah. Susu pon masih maintain dan mencukupi untuk anak saya. Kulit terasa lembut dan tapak kaki saya yang dulunya keras dan tebal, sekarang ni dah halus mulus dah. Hehehe.

Bonusnya lagi, kalau dulu saya mudah marah dan stress bila penat, sekarang ni tidak lagi. Suami pon pelik sebab saya boleh maintain tenaga dari pagi sampai malam dengan kerja, balik rumah uruskan anak-anak, kemas rumah, urus baju semua.

Memang berbaloi-baloi dengan SHAKLEE. :)"

Kawan-kawan tahu x? B complex lengkap dengan b6 yang memang berfungsi mengurangkan tekanan..insyaAllah, dengan mengambil B Complex akan membuatkan emosi kita lebih stabil. :) ibu ceria, keluarga bahagia :D

Berminat untuk tahu lebih lanjut, boleh PM yer..

Noor zawani Suhaimin (Wani)
Shaklee ID :866668 
 019 658 1210 | 06 335 3952 | wanipc@gmail.com   
PM di FB : Noor zawani Suhaimin
FB Fan Page : Kesihatan Adalah Anugerah

0 comments:

Post a Comment