Wednesday, September 2, 2015

Promosi ESP Shaklee September 2015



RM0.00 Shaklee: Sep'15 Promo: "B7@6"-ESP(00P209), "B2Get5% Off"-ESP(00P229),"B4@3"-Vita-Lea for Children(00P219). Buy it NOW! TQ.

Jom dapatkan ESP Shaklee dengan harga RUNTUH bulan ni! Jangan lepaskan perluang keemasan ini. Jangan tunggu ESP sold out baru nak grab tau!
Saya suka sangat dengan ESP ni sebab ia membuatkan saya sentiasa bertenaga, membuatkan saya selim melim, membuatkan kulit kelihatan segar dan bermaya. ESP ni banyak manfaatnya. Minuman berprotein tinggi. Sesuai untuk semua golongan.

ESP Shaklee sesuai untuk sesiapa yang ingin kelihatan cantik, sentiasa bertenaga, wanita bekerjaya, suri rumah, pelajar, ibu dalam pantang, ibu mengandung, ibu menyusu. Jom grab ESP sementara harga runtuh bulan ni. Hanya pada September 2015 ni je tau! Nak tahu lagi keistimewaan ESP? klik di sini


ESP ni adalah minuman sarapan wajib saya. Sedap sangat ESP ni tak macam minuman lain di luar sana. ESP adalah minuman berasaskan soya yang bermutu tinggi, NON GMO lagi. Tidak seperti soya yang dijual di luar sana. High quality punya soya.

Yang penting, ianya adalah SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Dapatkan ESP anda hari ini!

Order & Info
Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

1 comment: