Monday, September 21, 2015

Menyusu Anak Sehingga 2 Tahun

Dulu semasa menyusukan Zafran, saya belum kenal set menyusu Shaklee. Jadi, masa tu saya ada masalah dalam memberikan susu ibu untuk Zafran. Masalah susu sedikit, anak tak kenyang.

Alhamdulillah, Allah temukan saya dengan vitamin Shaklee. Saya kembali boleh menyusukan Zafran sehingga umurnya 1 tahun 8 bulan. Terpaksa stop belum cukup 2 tahun kerana saya mengandungkan anak ke dua.

Alhamdulillah, anak kedua saya dapat menyusukan sehingga ke hari ini. Sekarang usianya dah 2 tahun 1 bulan. Set menyusu Shaklee memang saya amalkan sehingga sekarang.

Tengok kepada gambar mommies yang menyusu anaknya tu, bagus pakai tudung WERDA Sofia ni, kainnya besar dan lebar, takyah dah nak beli nursing cover bagai untuk cover time menyusu di tempat awam.

Menarik yer, dahlah Werda Sofia ni boleh tukar mode READY SOLAT dalam masa yang sama ia pilihan terbaik untuk menutup aurat dengan sempurna tapi dalam masa yang sama MASIH KELIHATAN ANGGUN, tak kolot di ruangan mewah atau ketinggalan fesyen


Alhamdulillah :)

Berminat dengan set menyusu Shaklee dan tudung WERDA?

Sms / Whatsapp : 019 658 1210 (Wani)

2 comments:

  1. salam aidil adha buat wani sekeluarga, kak ana singgah malam ke sini :)

    ReplyDelete
  2. Salam aidil adha buat kak ana sekeluarga juga :)

    ReplyDelete